Chaos Here

Sunday, January 17, 2010

Found A Bad HAir!!!

pernah kene bad hair dat ker korunk!!! aku pernah ler kekadang...time tue pon mase rambut cam dah pjang ...aku cam malas nak kesah ka sgat hal rambut...suke rambut pendek jer ..snang sket...mmg laki yg rambut pjang yg ala2 gaye korean artist mmg comel ler tapi kalo tak jage dan over, pehal....

nie la nak mulakan kutukan nie....tadi aku pi ala makan kat cafe. angsana..cam biase lah makan ala carte....tadi makan N.G ikan masin jer....pastu mase nak cari pat duduk tue nampak la ader sekor mamat(eh bukan mamat, kes ala mama2 camtue) berambut teruk giler...


kalo ko study kat UiTm Puncak Alam nie ko akan perasan la si budak tue...mmg fesyen rambut tah papaer...kalu selisih rase nak sepak tarik2 rambut dier je...tapi tue sumer blaku kat fikiran jer la.....


That bitch mase sem lepas rambut dier cam dah buruk giler la sem lepas...sem nie lagi buruk...cam baru kuar dari filem 2012 pastu dtang kt pcak alam pi study...aku bukan per nak nyibuk hal si dier nie tapi nie kan tpat blajar...rambut kalo dah dye pastu fesyen tah paper baik takyah dtang sni study....buat rambut tue kat kedai baiki tayr ker dik...

apekah mak bapak dier tue tak pasan ker rambut dier tue...ker ,maser kat rumah pakai rambut palsu tutup rambut tue....alim2 kucing...aku pon bkan nyer alim sgat nak nyibuk hal org tapi cam dah panas ngat biler tgok rambut dier....

tadi mase makan ngan dak2 nie duk ngutuk2 jer rambut dier...dah berbakul2 dah aku wat balik....selera makan pon hlang...aku rase cam ader skali rambut dier terpit kat lif ker, tersimbah cat ker...pastu trus botak...botak lican cam org byar nazar camtue...bru nampak insaf sket

aku tak tau ler per dier rase hari2...org duk tgok jer rambut dier tue...maybe dier bangge....whatever!!! that hair from hell aku harap2 ngat tersepit kat pintu lif angsana 3 nanti....

puas ati aku post kat blog aku....rambut dier lagi truk lah dari yg gambar nie....kalo korunk nampak surely rase nak sepak jer...kalo aku jumper dak nie nanti nak kutuk 5 bkul lak...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...