Chaos Here

Saturday, January 16, 2010

Meeting sophys pertama yg lamer...

alhamdulliah aku terpilih masuk sophys kali nie....bukan makner dulu aku x terpilih dulu tapi aku yg jual mhal tak nak masuk pon....

kali nie aku masuk la sophys nie....jadi ketua biro RGV la...RGV nie kalo ko nak tahu Room Global View...dimana bilik pergerakan pelajar farmasi uitm....
Sophys tue lak ialah Society of Pharmacy Students......nie lah persatuan yg mewakili suare dak farmasi uitm....

wah!!Hangat tadi meeting 1st..perut pon lapar gak tadi...pepaham ler meeting kalau sampai 3 jam 30 min...memng dah naik boring.......aku pon byak gak bgi idea...idea camner nak bagi org dtang ramai kat bilik RGV untuk sesi kali nie...tugas cam berat gak lah...

hajat nak mintak vending machine utk bilik RGV tue...nak buat cam pantri kecil kat stu....buleh gak lah makan2 kat stu nanti....Sophys pon ader blog dier sendiri...kalo korunk nak thu lagi byak hal Sophys nie layari lah blog dier...tgok lah camner...

nie lah blog sophys yg tak seberape tue...bagus blog aku lagi...
http://sophys-uitm.blogspot.com/2009/06/welcome-to-sophys-blog.html

6 comments:

Anis izyan Abd Rahman said...

wallah saleyh~
first meeting pon ader kew~
asal tak tgkap gambar taruk dlm blog ko
*make sure aku ader*
kehkeh

Mardhiyah said...

pergh nak ade vending machine.. lepas ni leyh ar lepak kat rgv selalu.. bes bes !!

shapoji said...

tue ler...
lulus ker cik nizam mende2 camtue...

Shafiq said...

saleh,jgn lpe wt game CS..heheh

shapoji said...

cs tak leh...kne ader yg LAN nyer tue...main yg lawan 2 org jer....

taufik wan said...

tahniah kt en. sha... smoga berdedikasi dalam tugas... suroh si faiz tu wt keje lbih ckit....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...