Chaos Here

Friday, February 26, 2010

Letih kaki den...

nie pasal shopping la yg aku ckap nak gi smalam tue...mmg aku perlukan mase tuk aku kuar shopping nie....mgu nie mmg stress giler...at least kalo aku kuar nie bau ekon ngan bau kedai tue dpat hlangkan stress aku nie....aku naik kete ngan dayah spt entry sblum nie aku ckap la....naik ngan kak dee ngan nini skali la.....kitorang nak shopping tuk props persembahan...sbab mgu depan dah nak stat rehearsal...hahaha..at least kitorang dah ader props....
first2 kitrang sampai dlu sblum geng intan ngan michi...so gi la shopping dlu...cri massk utk penari, kipas tgan n glove.....yg jumper hye mask jer....tpi agak nyesal kes bli trus tapi tak tgok kat kedai lain...tup tup jumper yg lgi cntik ngan murah kat sner....nyesal do....


kak dee ngan halo ring...gambar aku pakai nie pon ader, tapi tak nak tjuk...utk simpanan pribadi

pastu lepas geng intan ngan michi sampai dorang bwak gi seoul garden trus....psatu maser jer nak mkan intan pon ckap dier yg blanjer sumer nie....anggap jer ari nie birthday korunk...thanks intan...aku mmg jenis tak mengecewakan pabila aku mkan ngan byak skali.....dgan harapn intan blanja lagi hahahaha.....amik mase 2 jam 30 minit gak kut kitorang mkan kat sner....


nini ngan kakdee jadi mama grill, so saper chopped papa??


thanks korunk...lain kali blanjer lagi...

pastu sambung blik shopping...aku nak masukkan gambar mask yg aku bli tapi tkut nanti dah basi...tgok jer maser kitorang buat persembahan....dgar kater kak dee sampai demam kes kitang blik pukul 7 kut....duk jalan2 kat ou yg besar tue....hahahaha...kecik kaki aku jadi shopping smalam...chow2 biatch...nak gi bsuh bju kat tgkat stu nuh....tak ingat nak cakp cam ramai artis jer aku jumper smalam...tapi kitorang buat derk jer....biarkan la dorang bebas sket....

*gambar tue amik ngan samsung jet aku...thanks to my my jet to get that kind of picture..cantik...

3 comments:

bunga said...

weh, aku g Ou gak smlm. tak jmp lak korang. hehe. tudiaaa, mkn org belanja mmg syok habis! haha. camera jet sasha ko bape MP?

Shafiq said...

rugi x g ou smlm..huhu

shapoji said...

bunga: 5 mp kut...tapi berbaloi beli...gambar cantik giler...

shafiq: mujur ko tak ikut....hehehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...