Chaos Here

Thursday, February 11, 2010

sinis nyer mereka....

bile aku dapat pegang biro RGV kat sophys dan menukarkan kepade namer ShaR GV mereke begitu sinis dgan 2 perkataan itu....
aku tahu jauh di lubuk hati mereke dorang suker namer tue....
well...kenyataan memang memedihkan...tapi itulah....
sampai berlaku perang status kat YM....
bermula ngan aku buat status ShaR GV terbaek...
dan terdapat anti-fan status seperti berikut:
1.Damn ShaR GV
2.waterpark ShaR GV
3.ShaR GV xleh blah, waterpark juge...
4.ShaR GV memang xleh blah...

tapi...ikut firasat beta...bende tu makin menaikkan ShaR GV itu sendiri...
Dorang rase tercabar ngan 2 perkatan jer...tue belum aku bersuare...
hahahaha...kontroversi yg menaikkan aku...just wait and see what will be tomorrow...cause tomorrow never die...

3 comments:

Shafiq said...

sape la yg wt no 4 tu ek..hahah

matpek said...

gapo la mu duk sungguh sangat ni sha..haha

shapoji said...

bakpo mg sguh nyo????

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...