Chaos Here

Thursday, February 4, 2010

Sizzling terbaek!!! For sizzle ma nizzle!!!!

akhirnya.....bak kate kak nita "akhirnya kini pasti..."(erm tak ingat yg strusnyer)...luperkan kat nita kiter ader sha poji disini...
dah lame dah aku ckap sizzling kt giant sek13 mmg bes giler....arinie buat ke sekian kali nyer aku pi sner....kerne sdah lame tak merase....then aku mkan lah....rase masih samer tapi pekerje jer yg x samer....dah kat 10 bangla dah aku jumper tkar2 kerje stu ....sumer tak hunk...tett!!! selere mkan trun sket....tapi biler dah mkan sizzling yee mee(yer kot namer dier) trus luper bhw bangla yg letak sizzling tadi...
mkan nyer mkan seperti biasa lidah akan "terpercik"....bkan mcam salai ayam percik tapi aku tak thu nak convert dri loght klantan nyer....abaikan....korunk pernah rase ker?? kalu rase geli bangla yg letak, jgan mkan, tapi nie bukan bangla yg peluh2 hitam legam tue la...yg bersih2 pkai pkaian cam doktor h1n1 tue....sanitasi tgi la konon....tapi bangla ttp bangla....racist do aku.....abaikan gak bende tue....sediakan duit RM4.80 and now everyone can fly without naik airasia....makan sizzling kat sner babe!!!! must try before dead camtu....nak alamat ker? takyah lah...giant shah alam sek13 pastu kat food court dier...kedai first dkat ngan sinki kot!! eh tak ingat...pegi jer sner....misti jumper...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...