Chaos Here

Wednesday, May 5, 2010

~Another World of 12~

aku sem depan kne jadi NR, dah tak dpt kolej dah....but...i wonder...DO I CARE? not al all....
yeah yeah...aku stu rumah dah dapt rumah kat Shah Alam 2, namer taman tak ingat, namer jalan pon tak ingat...tpi yg aku tau bukan Jalan Lautan Samudera la....hehehe...

Nie dier gambar rumah aku...hehe..tak besar pon, tak cantik pon, mahal lagi...kalo kat klantan rumah camnie RM 250 je....sini dah sampai RM 700 memang melampau....



Nie die lah rumah kitorang

tgok tue moto azrai yang buruk...dier salu jer bajet org takleh stat moto dier...ingat die sorang je buleh stat...senang je kot wei Pharmacojerai!!!!ape yg menarik nyer rumah nie bernombor 12...so kitorang yg dulu digelar geng u12 masih dapat kekalkan gelaran tue lah...hehehe...nie dier no rumah tue....




Suatu kebetulan atau suratan takdir nie


tue dier...memang no nie cam no keramat la kat geng kitorang....tapi skang dah dikenali dgan PA12....huhu...nothing more than just a number....don't bring some means pon....
tapi skang nie aku tgah ader mood tuk gi Perhentian jer...tak pikir mende lain dah....tue yg barang yg bawak pindah tak sempat nak kemas...nie amik ko byak yg tak kemas lagi nie.....





Nie sumer yg main letak jer...tak sempat kemas pon

tapi yg barang bebanyak kat citu memang bukan barang aku la...yg barang aku dah aku bawak naik ats...kes aku trus balik klate lepas aku gi Stopping island tue...
hehehe...aku dpat duk sorang dlam bilik...kes ader dua 4 bilik....2 bilik besar n 2 bilik kecik....bilik besar duk 3 oghe, bilik aku takder kipas beb...nie duk tulis blog nih, peluh menitik kut kat keybord Compac Shasha aku nie....hehehe.....whatever it is...aku balik rumah nak amik langsir yg tebal skt nanti...nak tutup tingkap aku nie...aku takut...nanti malam2 nampak cahaya pelik2 kat luar naye aku....alien culik aku bru tahu.....hehehe....
dah dah...nak bertolak gi Perhentian dah nie...chow2...nanti aku buat entri terjah bilik aku ...hehehe...tgulah sem depan...privacy2....

P/s: alien tak wujud wei, kisah Roswell, X- file tue tipu semata2....hye propaganda FREEMASON semata2.....

2 comments:

shafinas rinoa said...

all i can say is..wow~ :P
kepada budak2 NR..good luck ea...nnti ingat2la kami di kolej..dah tak leh bawak kete..korang je la leh tolong belikan cendol nnti...sob3~

shapoji said...

cendol + harga penghantaran jadi Rm3.00....
hehehe...
amik bunga siket....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...