Chaos Here

Sunday, May 16, 2010

MenCEMAR duli di Pasar Tanah Merah yg CEMAR

Opps, i did it again....ader aku kesah...nie aku nak tgur sket Majlis Daerah Tanah Merah, tak jage ke kebersihan kat kawasan Pasar Basah nyer? harap kan nak menyaman kereta yg parking jer ker??? Aku dgar korunk mmg expert hal nyaman tue.....nak bersihkan pasar pon tak reti ker???
Korunk nak tau ker pe kehal nyer aku duk membebel nie....nah tgok nih!!!!!

Nie Kawasan membeli ikan yg aku percaya penuh ngan E.coli, Salmonella, or even HIV(aku main kasar nampak)

kalo nak cakap hal perfume asli tue tak yah ckap lah...mmg kalah bau perfume Chanel, nak buat hantaran kahwin pon buleh amik bau air longkang dier.....jimat...save cost...konfirm bercerai...

pastu gi lah nak sembahyang zuhur, maklum lah I dari Tumpat, tak buleh nak la nak Jama' n Qasar I punyer rukun Islam yg pertama nie, so I skali lagi mencemar duli ke surau di Pasar Basah Tanah Merah....Mmg I dah jangka, surau dier astaghfirrullah..... cam tandas kondisyen nyer...tak der gamak la I nak semayang kat situ....tapi I semayang gak...hehehe...nak buat cam ner...I wonder sah ker tak semayang I maser tue?? Jom kiter terjah suasana indah di surau itu....

::nie pintu gerbang dier::(cam gambar tipu)

::In case korunk x cayer nie pintu dier::

::Tempat amik air semayang::(mmg berselera)

paper pon maser aku gi kat Tanah Merah nie aku terbeli makanan maser aku kecik2 dulu...kat kelantan di namakan "Lokcing"(what is that biatch)...or in KL word, satay Ikan.....mmg bes lepas rindu makan Lokcing nih....nie dier makanan yg aku ckap tuh...tapi aku makan Lokcing nie dulu la bru aku gi kat pasar dier...selamat...kalo mmg aku x lalu makan....(show me)...


::Lokcing::

nie dier peniaga yg still jual makanan aku maser kecik2 dulu...skang dah harga RM1.00 5 cucuk, dulu ingat aku harga Rm0.10 jer satu...siap kalu beli samah(50 sen) 6 cucuk lagi...hehehe...

::Enterprem::(yg penting misai Datuk K tuh)

P/s: MDTM, u all better do sumthing...and jgan lah biler nak ngundi kecil kawasan yg wakil rakyat mati baru sumer org nak turun padang...cause that was so dope....

3 comments:

shira said...

kerajaan memamgn camtu... buat keje memang pemalas... slow jeeeee... nak report kat tv3 baru diorang nak buat keje... bikin malu jeee

Amir izzat said...

pasar tanoh meroh meme gitu sejak dulu lagih. nok buat lagu mano doh. eh..lokcheng lonni memang mahal.. ihs..
eh!pakcik tue mmg setia menjual lokcheng.org sama

shapoji said...

oh yer ker???
lokching pok cik tuh mmg femes situ lah....
harap tv3 baco....karam singh walia pon sila lah datang sini hayun tgan anda.....
untuk kemajuan kelantan bersama....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...