Chaos Here

Monday, May 17, 2010

::That Was So Hot::

Maybe tempat korunk pon kne...tapi nie lain kat klantan skang nie mmg panas giler....aku tak tahu naper...hujan pon cam lamer dah tak trun...aritue trun hujan pon tanah tak sempat basah pon.....

Mmg panas giler...kalo korunk nak dpat kulit tan yg free, dtang lah kelantan, mmg korunk akan dapat...aku yg dah kne sunburn kat Perhentian Island...pastu kne lagi...mmg dah bukan kulit tan, tapi cam negro dah....

Rasernyer kat klantan nih suhu cam 37-39 darjah celcius kot...mmg panas...nampak jer cam suhu badan, tapi panas giler do...hari2 kat 5 gelen air aku gune....4.5 gelen wat mandi, 0.5 lagi tue wat minum la....mmg panas giler....

3 comments:

Zaidah said...

dunia dah semakin tua...n gondolan berlaku...panas memang berlaku..

shapoji said...

panasla kan.....
dunia makin hampir ngan kiamat....

Daleela said...

I like paris Hilton..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...