Chaos Here

Tuesday, June 29, 2010

Serangan askar dirumah, sya takut!!!!

Tulun kami, tulun kami...hye word tue yg boleh syer kuar kan sekarang....kerana aku hye seorang manusia biasa.....heeeeeee

geram, benci, marah, takut, gersang semua perasaan membuak2 dlam hati...meronta2 mhu keluar jer tumbuk, katok, libas askar tuh...pehal datang serang rumah saya....kami sekeluarga kebingungan......sekali lagi...tulun kami

askar yg dimaksudkan adalah MENATANG SEMUT...habis sumer bende kat rumah aku dihurung nyer....slalu smut nie serang mende2 manis cam gula ngan susu jer...kali nie dah buang tebiat ngan nasi, air kosong, ngan water heater skali dier redah....BODOH TAK SKOLAH PYER SEMUT....mampus ko aku "kenyek2"....

Bengang tak boleh nak amik gambar semut tue kes liar sgat, pastu searh google pon takdak, tapi jumper photo nie biler taip keyword 'semut hitam':

Pyer lah ssah nak cari gambar smut tue, geng hitam nie yg aku jumpe...May God Bless You....



p/s:jage ko smut, akan aku selotape2 ko kat dapur rumah aku, degil sgat taknak blah ngan ricksec(aku rase cam typo,persetankan asal byi sama)

2 comments:

fideila said...

semut skang ni dah pandai jaga kesihatan. dia pun nak tukar selera jugak..asyk gula je. nak jugak dia makan nc.lagi berkhasiat.kalau tak t kena kencing manis. haha

shapoji said...

:f: hahahahahaaha....serangga sumer mmg bebas sri peyakit 3 serangkai, kencing manis darah tgi ngan sakit jantung..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...