Chaos Here

Wednesday, November 17, 2010

Filem 2 alam, Jangan tengok!!!!

Esok adalah hari aper korunk??? Korunk tau tak??? Ala, buat2 luper lak kan….esok adelah ari khamis, bersamaan dgan hari raye kedua Aidiladha, bersamaan, dengan 18/11/2010 dimana jtuh nyer hari tayangan 2 Alam by Dr Rozmey…tgok sini…ramai yg dah tak sabar tgok kan??

Untitled

Disini aku nak buat poll kecik2 siket?? Kalo aku belanja korunk tapi byar sendiri, korunk nak gi kat maner??? gi tgok 2 Alam ker gi Antartika??? aku vote utk gi Antartika, current result 0-1!!!

Kalo korunk gi tgok antara 2 alam korunk akan dapat nie!! korunk sgup ker??? mesti meronta2 untuk melihat lagi, terngiang-ngiang kat telinga biler nak tido, menangis teresak2 dek kehebatan cerita 2 Alam…

So the conclusion is, korunk pergi la yer….sian! Duit utk promosi campur kos bikin film 2 Alam tue dah lah RM40 juta, tolong la korunk cover balik duit tuh….nanti dah tak terproduce Jus Mate 5 lagi…eh kalo berjaya citer nie, ader satu lagi citer akan kuar….Buktinyer…eh saper nak bertanggungjawab, kalau citer tue kuar nanti??? Dun let the banana fruits 2 times k!!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

So nie nak citer sket ader satu fanpage yg membenci si Dr Rozmey nie….aku pon join gak…hehehehe…..

Kalo korunk nak tau la, aku first2 cam respeck giler la kat si Dr Rozmey nie, sbab, wah dapat kaya ngan buat perniagaan sendiri…tapi lama kelamaan, dah jatuh ker ker geli ngan nyampah dah ngan Dr Rozmey nie….nak tau kenapa…nie…sebab nie:

RIAK dan TAKBUR

73150_454150767220_614707220_5207864_7011595_n

~Kan dah trus kne bantai~

37163_120829207978338_100001537786134_136081_3718305_n (1)

~Duh!!! masterpiece yg hilang??? piece of shit la~

Sebab seterusnyer:

POYONESS

Dah tgok perutusan citer 2 alam??? mmg poyo siot…nak bunuh diri rase tgok trailer dier….aku cari kat youtube takder….copyright kot…so aku jumper kat blog nie jer

Perutusan Filem 2 Alam

So skarang nie camner??? korang nak gi tgok citer nie ker tak??? plis dan plislah jgan bazirkan duit korunk…..gi bagi duit raye kat anak sedara korunk lagi bgus kan…..kiter bgitau kat Dr Rozmey tuh, lgit tue tgi ker rendah kan…dier cam tak berpijak di dunia yg nyata….

Maklumat lanjut disini….dah puas selidik, malam nie pukul 12 malam pikir leklok, nak gi tgok ker taknak…kalo rase nak pergi tuh pikir lagi sampai taknak pergi…..dier dah hilang akal sekarang nie…..


10 comments:

Nurhidayah Bahari said...

40 juta???gile betul laa....nak tau gak ape respon org2 yg akan p tgk cite nih...nak g tgk sndiri...takut plak...de seram laa...de pilu laaa...len mcm nek...

shapoji said...

takpe gi jer tgok....yg sasaran 40 juta tuh just dier markup jer....kalo dapat rm 5 juta utk filem first, mmg dier akan legend la kan...

gnesop.com said...

ulasan yg best,..
no komen.. huhu
suka tunggu dan lihat jer..

misyamissyou said...

erk..cte ni..mungkin rase agak menakutkan+geli bila tgk..huhuu xtgk lg..

Sophia Rani said...

mmg tak tengok.. ^__^

belalang hijau said...

fuh...
agak beremosi ulasan ini...
ape2pun kita tggu dan lihat adakah
filem ini betul bakal mencipta sejarah...ngee...

shapoji said...

boleh jer....dr rozmey mmg dah legend skang nih!!!

Mia Liana said...

mia no komen... heheheh tapi komen juga..

blum tengok lagi, tunggu kuar kat syok.org baru mia download..uhuhu

shapoji said...

tue la...aku rase cam nyesal gak buat entry tuh....cam rosakkan periuk nasi dier...tapi bile dah riak dan takbur....rase ptut buat...

Nazrul Azat Jamil said...

huhuuuu...aku no komen jer, bole gitu?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...