Chaos Here

Tuesday, November 16, 2010

Kelantan is Not in The List, What The!!!

Bru jer bace entry Rumah Bertingkat2 tuh, trus berminat nak buat kan...yg pasal acuvue pyer trial tuh, tapi wtf had happen is, maser nak isi2 butir2 diri tuh, takder lak kelantan dlan list.....


Klik utk besar kan kut!!!

Tup tup trus keluar ayat Angel and Demon aku:~

Demon said:
Acuvue nie discriminasi org kelantan sebab org kelantan bodo, kuno, tak perlu lah nak bgi trial kat org sane...dorang pon jakun, buat aper bagi trial ket dorang....org kelantan nie jahat, gedebe....kiter banned acuvue....pastu pkat2 cari org kelantan banned jenama nie....

Angel Said:
Dah takder rezeki nak buat camner, mungkin kedai2 spectacles kat kelantan takder yg apply untuk bagi sample kat org kelantan kot, lagipun kelantan jauh kan, susah nak hantar....lain kali buleh apply lagi kot....

So tak merasa lah gamak nyer aku nak pakai lens for the first ime, Do I Care??? yg maner stu plu aku ikut yer nok??? so what do yout hing is happening actually?

4 comments:

eesyaheera said...

aku ingat kau membebel ape la. nasib baik aku tekan link rumah4 tingkat tu. da print form. yeay, nnt aku da redeem aku buat entry credit untuk kau

shapoji said...

dah nasib org kelantan nak buat canner...

Kie-yu said...

I choose Angel said!
jom kita bebel kat Acuvue tnye hape cerita.

btw, thnx 4 da link :)

misyamissyou said...

lorhh..xpe..acuvue ni agak mahal..try murah2 pnye dlu..dah kaye t br try acuvue..huhuu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...