Chaos Here

Tuesday, November 16, 2010

Kenyataan Bahawa Esok Raya

Apekah?

Knapa aku rase esok cam tak raye eks????

Aku pon tak tahu kenapa….

Korang Rase Esok cam raye ke tak??? misti korunk cam aku gak…tak rase lagi mood raye nie….tapi tak tahu la malam nie ade rase kut, kes malam nie dah start takbir raye kan…..mase tue mule lah yg poyo tak nak balik kg tuh duk bercucuran bergururan air mate…..Kpd kakak aku yg poyos tak nak blik kg tue, rase kan…takbir tiga hari kut…hahahaha…

Bende yg nambahkan kekurangan aku raye korban thun nie ialah , lupa buat balik kamera, kasut tertinggal dlam kete kawan aku….damn kan???? hahaha…Kamera tuh yg pling penting…nak blogging pon terbataskan….tadi pi pasar bli brang2 tgok org ramai giler cam Jualan Gudang Metrojaya gitu….tak sempat nak pose2 manja kat situ….kikiki

Tapi smalam blik rumah tgok ader Air Barbican sekotak….huhuh..trus minum ….hehehe..Air Barbican?????

Tapi kenyataan menyiksakan, esok mmg konfirm raye….jgan nak menggatal bgun lambat pagi esok, terlepas smayang raye bru tau…esok raye mak aku buat Som Tam…apekah??? msuk ker dgn tema raye korban???

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...