Chaos Here

Saturday, November 13, 2010

Pernahkah anda terbau sesuatu yg pelik!!!!

Pernahkah anda secara tak sengaja tercium bau2 pelik ketika dlam kelas ker, kat tempat kerja ker kat lebuhrayer ker ataupon kat pantai!!!

Kat post sbelum2 nie, ader org tye aku, "SKE TGOK YOUTUBE KER", jwp dier "AKU HANTU YOUTUBE KALO NAK THU"....nie video org terbau sesuatu yg tak menyenangkan kat pantai!!!
enjoy and hit some comment!!! Hit it and Bring it On!!!!



The day onward, maybe aku akan post lgi entry2 video2 lawak cam gini?? tue pon kalo dpat sambutan la!!! Otai video2 lawak nie cam tubelawak la!!! no doubt...gi la tgok sane...hari duk gelak tgok video yg dier post!!!

5 comments:

mE_uNpReDicTaBLe said...

wuahhaha lawak glew weyyy...rse mcm xsengaja..tp laki kan..dh nme pon laki..xtawla kot2 memg dirancang..hahahaha =p

shapoji said...

rancang tuh...jatuh t5ak real!!!!!

Faisal FA said...

broadband aku slow ar..susah nk tgk youtube..huhu

Matika Love 131020 said...

hahahahaha....

Anonymous said...

Sebagai Newbie, saya selalu mencari online untuk artikel yang bisa membantu saya. Terima kasih Wow! Terima kasih! Saya selalu ingin menulis dalam sesuatu situs saya seperti itu. Dapatkah saya mengambil bagian dari posting Anda ke blog saya?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...