Chaos Here

Monday, December 27, 2010

"Follow you Back" award


Sya telah menang award nie daripada En Sharp Thorn, terima kasih diucapkan, kerana sudi follow me back,

Sesungguh nya nak dapat kan award nie kena jawab beberapa soklan mudah, dimana budak tadika pon tak buleh nak jawab. Lol~

Ucapan anda:
terima kasih untuk Mak dah Ayah kat rumah kerana sudi membayar bil Broadband celcom kat rumah, tanpa mereka tak dapat aku nak berblogging hehari, dan dapat award nie.

4 ciri wanita yg anda idamkan
-Mempunyai susunan gigi yg cantik, tak nak kuning, tak nak berlapis, walau org cakap manis gigi berlapis, tapi aku geli...errkkk!!
-mempunyai kilit muka yg tidak berlubang2 akibat jerawat, muka tak cantik takpe, asal tak berlobang sane sini
-memakai tudung, kalau aurat sendiri pandai jaga, so maknanya rumah tangga nanti pandai lah dia uruskan, aurat aku pon terjamin.
-pandai masak, Lauk ayam masak lemak cili api dan spagetti better than me.

Tips nak kekalkan hubungan:
Pandai menjaga maruah pasangan anda dan bersikap tolak ansur, faham memahami situasi pasangan anda.

Pernah tak jumpa doa pendekat jodoh ngan putus cinta:
tak pernah kot!!

10 link yg ditag:



7 comments:

Anis izyan Abd Rahman said...

wwoitt...
aku nak kne wat ciri wanita idaman gak ke?

NAZRUL AZAT said...

wow ! kene tag! esok teman jawab yee heheheeeee

shapoji said...

anis: kalau ko dah jadi lesbo skarang kau buat lah wanita, off course la lelaki idaman kau.

nazrul: oh okay....saya tguu..

Miza Yusof said...

thanks popo :)
miza datang ambik award ni :)

Cikgu Fikri said...

hahahhhaa..
entry yg menarik..
soalan wanita idaman pown ader?
anyway, thx yer.. :)

Mia Liana said...

terima keasih... bagi mia award...

shafinas rinoa said...

wah kena tag!!thank you..nnti intan wat selepas selesai korea punyer entry k :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...