Chaos Here

Tuesday, December 21, 2010

Sha Popo Production, Mencari Pelakon

Dlam2 diam saya berblogging, saya dah bina sebuah syarikat production. Kat LA @ Hollywood lagi. Tak percaya, sila google lah. Taip je keyword “Sha Popo”.

Saye nak car pelakon skarang nie, Hanis Zalikha ker, Just Khai ker, Fatin Liyana ker, walau dah femes pon tetap kene audition dulu, so, semua blogger ader peluang yg same, yg diperlukan adalah bakat. Kan sekarang semua org mengejar glamour kan, so mungkin ini peluang anda utk menyinar? Sila tgalkan name nenek anda, no wad bersalin dan no telefon boss anda. Mungkin anda yg kami cari.

Masih tak percaya, nie saya print screen kan profile syarikat saye:

inc

Kan dah kantoi bukan syarikat aku, alahai, kalau lah betul, angan2 mat jenin jer aku nie. Tadi la, narcicistic punye pasal, gi taip name sendir kat google, terjumpa la plak, satu syarikat yg same ngan nama aku. Sekarang tgah duk pikir2 perlu kah aku minta royalti penggunaan nama aku??? hehehehe…..

Entry nie, entry bosan. Yg pasal audition tue, masih on, call je no phone kat dlam photo tue, try ckap nak audition, tgok kene hambur ke tak?

1 comment:

zuhanismohamed said...

wow..hebat gak nama ko ni..ha ha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...