Chaos Here

Monday, January 24, 2011

Apakah ini kesannya??

Sekarang nie aku dlam proses diet…huhuhu….rase cam perut kurang mengembang dh sekarang…tapi the bad thing is…always cirit….aduyaai….aku dah kurang kan makan, tapi naper asyik cair jer nie?? adakah ini kesan smapingan nya??? ade penjelasan utk aku tak??? Bibir mula merekah, bdan terasa lenguh2, aik…kenapa jadi begini??? aritue, sebab dah lame tak makan malam, skali malam tue gi makan Chicken Chop jer, muntah2….eh, pelik lah ngan badan aku sekarang….

ANYBODY CAN HELP ME???

6 comments:

NAZRUL AZAT said...

kau kurang minum air ke?

zuhanismohamed said...

mungkin cara diet ko salah kot..kurang pelawas ke vitamin ke carbo ke mana tahu kan..isk

eesyaheera said...

diet tak seimbang la kot. haihhh, tengok MyPyramid balik :P

Shafiq Rosli said...

mkn multivitamin..hehe

syafiq ariffin said...

x lain x bkn..ko prengnant la 2

gEe said...

pregnant? hahhaa

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...