Chaos Here

Sunday, January 9, 2011

My Super Sweet 333th Follower

Yes, kamu adalah org saya tgu utk mgu nie, jenuh bebenor nak tgu sapekah gerangan yg memolowi, sekaligus menjad, My Little Minions, so biler tadi tgok follower dah 333, trus gi photoshop gambar2 yg perlu utk buat banner kpd pemenang….

333

Nampak x sape yg jadi follower yg ke-333 tuh, korunk knal tak? hehehe..

So, dah usyar2 follow blog pengikut aku nie, tgok2 selongkar…menarik gak blog dier, thun nie nak amik PMR, eh, ade lagi ker PMR???? So utk Wawa, nie saya dah siapkan satu banner utk anda….hehehe, terimalah,

Award nie amik tempek kat blog kamu, dan ckap saya dah menang besar…lol~ cayalah…ikut suka jer, nak amik banner nie ke tak, tak kesah, tapi nie sbg penghargaan utk beberapa follower blog ini yg bertuah seperti Wawa. huhuhu.

333 follower

Khas Buat Follower ke 333.

p/s: baru2 jer belajar sikit guna photoshop…hehehe + photoscape skali.

4 comments:

ceritasekupang said...

tahniah2...dah 333...lepas ni 3333 lak..

matpek said...

pasni aku nak remove jadi follower mu..pahtu nak jadi yang ke 333 balik..aci x ni?

As Yusra said...

ekk...as xde ke.?? hehee ^____^ cOngratz~

wawa :)) said...

terima kasih wt banner tuk saya , saya suke3 , :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...