Chaos Here

Tuesday, January 4, 2011

Ornament Obersea dari Fren

Thanks tuk semua classmates yg pergi oversea melancong pastu bagi hadiah kat aku….ingat gak korunk kat aku….aku nie bile lagi nak merasa pergi oversea, dulu belajar rajin2 mase SPM, kantoi kat subjek BI….walawei, belajar jer kat Malaysia nie….Pastu nak gi oversea sendiri takde pitis….hikhikhik, buat mode sedih plak…..

SAM_2043

Takperlah, dapat hadiah dari classmates pon dah takpe, merasa gak secubit bau2 oversea. Aritue Si Anis Izyan pegi Europe kan, err….rasenya….rasenya gi Peranchis, nak apply ape yg die belajar kan…hihihi..dia bagi keychain kat aku, bukan aku….heeeee sukanya….tapi bukan aku sorang jer dapat, satu kelas. hahaha, bru jer nak byi bangga.

SAM_2045

Dayah plak, pegi Korea aritue, tye dier berapa habis gi Korea, off course la kan, aku pon akan pergi sane, tapi tgu kerja dulu….Dlam RM5000 semuanya, tiket, makan, hadiah ngan byar fees melancong. Last skali , Amin housemaes aku balik kg bini dier kat Sarawak, kire seberang laut gak kan. Heee, Dayah bagi keychain, amin bagi pembuka sampul surat. Orang cam aku pon ade org nak bagi giveaway gak-heeee…

Thanks yer korunk semua…Peace Y’all. lol~

SAM_2044

7 comments:

Anis izyan Abd Rahman said...

bile mase lah aku bg kat stu kelas nie..
ahaha

shapoji said...

@Anis izyan Abd Rahman
eh, kau tak bagi satu kelas eks???
balik nak rase istimewa balik nie....heeee....

Ujang9897 said...

ape kata kau bg kat aku..hehe..

nway dtg polo blog nie..

shapoji said...

@Ujang9897
eh, tak buleh, hadiah org bgi tak buleh bgi org lain.....

sudirman said...

salam kenal semua.jom lawat2 blog..http://sudirman1809.blogspot.com

Alin said...

kalau ada lebih2 tu hulurlah sini satu..ngeh..ngeh..

Huszaini said...

nak epel tower!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...