Chaos Here

Tuesday, January 4, 2011

Sentuhan Mister Linky’s Magical Wid.

Semalam jer bru letak widget nie, dah 43 org letak dier pye link blog….dalam 43 org nie lah yg senang utk aku BW nanti…..trus jer tekan link tue…. tak payah susah2….so sape yg belum lagi letak link kat widget nie, saya mungkin datang atau tak datang. (eleh, mcam la ada org tgu kehadiran aku)

Terima kasih pada yg sokong blog nie….hehehe…nak gak berterima kasih kat korunk…heheheh…

peace y'all

2 comments:

||aLeaSaRa|| said...

dulu kite lupa nk add widget ni.then bile ltk je suka tgk ramai tgglkan link.kite lps buat je 1 n3,trs terjah kwn2 yg tak kiralah yg tgglkan komen,yg sggh kat kotak jerit,kat widget linky's ni dan followers.erm camner agaknya blogger lain yg followers sampai ratus2 dan ribu2 tu bhgikan masa ye...

shapoji said...

@||aLeaSaRa||
ramai kan yg letak link kat widget nie....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...